FANDOM

CGIFlynn
פלין

בונה: אושקוש
סידור גלגלים: 4 גלגלים
תמסורת: 4x4

פלין "הלוהט" (באנגלית: Fiery" Flynn") הוא כבאית בצוות החיפוש וההצלה של סודור. פלין מאובזר באופן המאפשר לו לפעול על כבישים ואף על מסילת רכבת, ומצויד בשני סוגי נגררים המיועדים לשימוש על המסילה ועל השטח בהתאמה.

ביוגרפיה

פלין עָבַד עם בל ביבשת בטרם הגיעו השניים לסודור. בל הציעה לסר טופְּהם הַאט לייבא את פלין לסודור על מנת לסייע לה בכיבוי שריפות. במהרה זכה פלין לפופולריות בקרב הקטרים בסודור. בהמשך עזרו פלין ובל לפרסי להציל את תומס ואת קווין מפני דֶן ודארט במוסך הדיזל ויקרסטאון. כמו כן השתמש פלין בסולמו כדי לעזור לרתכים במהלך שיפוצו של מוסך הדיזל.

פלין ספג ביקורת מדיזל מאחר שהוא טען כי פלין "סתם עמד ונראה מרשים", אך בהמשך הוכיח פלין את יעילותו הרבה בכך שהציל את תומס ואת מייביס.

בדרך כלל נוסע פלין על פסי הרכבת, הגם שהוא רכב שטח-מסילה. הסיבה לכך הייתה שגלגלי השטח שלו לא שימשו מזה זמן רב. כשתוקנו גלגליו הוא ירד אל הכביש ומצא עצמו מתנדנד לכל הכיוונים, ולכן חזר למסילה. עם זאת, לאחר שכיבה שריפה בחווה חקלאית הוא קיבל בחזרה את ביטחונו העצמי בשימוש בכבישים והצליח לעזור לבֶּרטי ולבוץ'.

לימים שאלה קבוצת פקחי רכבות אם המפקח השמן אכן הזדקק לשני רכבי כיבוי. היות שבל הקדימה אותו למקרי חירום פעמיים ברצף החליט פלין שהוא היה מיותר ושהה במחסנו בזעף, בעוד בל עמדה על המשמר במופע זיקוקים בטירת אולפסטד. במרכז ההצלה הגיע בוץ' והודיע לפלין ששריפה פרצה בנמל ברנדאם. פלין כיבה את השריפה, וכיום הוא יודע שאכן קיים צורך בשני רכבי כיבוי בסודור.

כשצוות החיפוש וההצלה הוזעק להציל לווייתן שנתקע במפרץ בלאף ריססו פלין ובל את הלווייתן התקוע במים בניסיון לשמור על רטיבותו. לאחר שרוקי ירד מן המסילה בטירת אולפסטד הגיעו פלין, בל, בוץ' והרולד להרימו בחזרה, והיה עליהם לעבוד בצוותא. כל אחד מהם הסכים, והם גררו את רוקי בחזרה למסילה.

יום קיץ אחד היו פלין ובל עסוקים בכיבוי שריפות שנגרמו כתוצאה ממזג האוויר השרבי. הם נתקלו בקטע מסילה עקום, שם פלין הציע לבל לפזר מים על הפסים כדי למנוע את המשך התעקמותם, אם כי בל החליטה לשמור את המים שנותרו לה למקרה שיתקלו בשריפה נוספת. החלטה זו התנקמה בה מאוחר יותר היות והיא ירדה בקטע המסילה העקום בעת שהשניים נענו לקריאת חירום. כשפלין הציע לעזור לבל, היא הפצירה בו להמשיך למקום השריפה, והוא כיבה אותה בהצלחה.

אישיות

פלין הוא כבאית הנלחמת בשריפות בסודור, וחבר בצוות החיפוש וההצלה. יש לו גלגלי פלדה בנוסף לצמיגים, ובכך הוא מסוגל לנוע הן על שטח והן על מסילה. פלין מהיר, אמיץ ומוכן להילחם בכל שריפה. הוא פופולרי בקרב הקטרים וזוכה להערכה בכל רחבי סודור, אך התלהבותו הרבה עלולה להוביל לחוסר ציות להוראות תוך שהוא ממהר, ולגרום לו לפשל. אף על פי כן, בל ושאר חברי צוות החיפוש וההצלה נוכחים לעתים קרובות כדי לתמוך בפלין ולעזור לו להתרכז. בסופו של דבר, פלין תמיד מסוגל להוכיח שהוא תמיד מוכן להציל, ואת היותו גיבור רב תועלת.

מפרט טכני

אב טיפוס

פלין הוא מעיצוב היברידי המבוסס על רכבי כיבוי והצלה מתוצרות "טטרה", "אושקוש", ו"לאטיל". עם זאת, עיצובו דומה בעיקר לכבאית תעופתית 4x4 מסוג W800 מתוצרת "אושקוש".

צביעה

פלין צבוע אדום עם פסים צהובים ועם סמליל מרכז החיפוש וההצלה סודור על דלתותיו בצבע לבן.

טריוויה

  • בין העונות החמש עשרה והשש עשרה הופעלו תותחי המים של פלין באופן מכני. עם זאת, החל מהעונה השבע עשרה מכוונים התותחים על ידי הכבאים, באופן המשקף את צורת התפעול של אב טיפוסו באופן מציאותי יותר.
  • נכון להיום, פלין וסקיף הם הדמויות היחידות בזיכיון כולו המסוגלות להתאים את עצמן לפני שטח שונים. עם זאת, ניתן לשייך גם את טֶרֶנס לקבוצה זו, מאחר שפעם הוא עלה ונסע על הפסים כדי לחלץ את תומס מערימת שלג.
  • בהגיעו של פלין לסודור נוסף לו ככל הנראה מנגנון למעבר בין הכביש והמסילה במיוחד עבורו, היות והדבר מאפשר לו לעבור בין המצבים תוך שניות ספורות.
  • עם זאת לא השתמש פלין במנגנון זה מאז העונה השבע עשרה.

המסילה הצפון-מערבית
ביל ובןהארוויאמיליפרגוסארתורמרדוקמוֹלינווילרוזיויףביליסטנליהאנקפלורהויקטורצ'ארליבַּאש ודאשפרדיננדסקראףבלפורטרטימותימריוןגליןראייןרֶבֶּקהניהדיזלמייביסדרקדיזל 10ארי ובֶּרטסולטידניסדֶןדארטסידניפקסטוןנורמןפיליפהוגופליןוינסטוןסטפורד

כלי רכב יבשתיים
טֶרֶנסבֶּרטיטרבורג'ורג'קרולייןBMC‏ 040בולג'יJTK 62הטרקטור של ויליטרקטוריםמסחרית הדואר
המשאיות האיומותבוץ'טמפראליזבתחברת הבנייה של סודור (נלסון, ג'ק, אלפִי, אוליבר, מקס ומונטי, קלי, ביירון, נד, איזובלה, פטריק, באסטר, נייג'ל) • מדג'קוויןפליןאייסהמכונית של סר טופְּהם הַאטאוטובוסיםמשאיות דייסוןמוניותכבאיותהאמבולנסהמשאית שתומת העיןמסחרית מאפיית סודוררכב השטח של גברת ג'נירכבי מחצבת ההרים הכחוליםמסיעי מזוודותטרקטורים זחלייםמלגזותמשאיותמכוניות צהובות
מרכז החיפוש וההצלה סודור
הרולדבוץ'רוקיקפטןבלפלין