FANDOM

CGIFlynn
פלין

בונה: אושקוש
סידור גלגלים: 4 גלגלים
תמסורת: 4x4

פלין "הלוהט" (באנגלית: Fiery" Flynn") הוא כבאית בצוות החיפוש וההצלה של סודור. פלין מאובזר באופן המאפשר את תפעולו בכביש ואף על פסי רכבת, ומצויד בשני סוגי נגררים המיועדים לשימוש על המסילה ועל פני השטח בהתאמה.

ביוגרפיה

פלין עבד עם בל ביבשת בטרם הגיעו לסודור. בל הציעה לסר טופְּהם הַאט לייבא את פלין לסודור על מנת לסייע לה בכיבוי שריפות. במהרה זכה פלין לפופולריות בקרב הקטרים בסודור. בהמשך עזרו פלין ובל לפרסי להציל את תומס ואת קווין מפני דֵן ודארט במוסך הדיזל ויקרסטאון. פלין גם השתמש בסולמו כדי לעזור לרתכים במהלך שיפוצו של מוסך הדיזל.

פלין ספג ביקורת מדיזל משום שלטענתו "סתם עמד ונראה מרשים", אך בהמשך הוכיח פלין את יעילותו הרבה בכך שהציל את תומס ואת מייביס.

בדרך כלל נוסע פלין על פסי הרכבת, הגם שהוא רכב כביש-מסילה. הסיבה לכך הייתה שגלגלי השטח שלו לא שימשו מזה זמן רב. כשתוקנו גלגליו הוא ירד אל הכביש ומצא עצמו מתנדנד לכל הכיוונים, ולכן חזר לָמסילה. עם זאת, לאחר שכיבה שריפה בחווה חקלאית הוא קיבל בחזרה את ביטחונו העצמי בשימוש בכבישים והצליח לעזור לבֶּרטי ולבוץ'.

לימים שאלה קבוצת פקחי רכבות אם המפקח השמן אכן הזדקק לשני רכבי כיבוי. היות שבל הקדימה אותו למקרי חירום פעמיים ברצף החליט פלין שהוא היה מיותר ושהה במחסנו בזעף, בעוד בל עמדה על המשמר במופע זיקוקים בטירת אולפסטד. במרכז ההצלה הגיע בוץ' והודיע לפלין ששריפה פרצה במספנת ברנדאם. פלין כיבה את השריפה, וכיום הוא יודע שאכן קיים צורך בשני רכבי כיבוי בסודור.

כשצוות החיפוש וההצלה הוזעק להציל לווייתן שנתקע במפרץ בלאף ריססו פלין ובל את הלווייתן התקוע במים בניסיון לשמור על רטיבותו. לאחר שרוקי נשמט מהפסים בטירת אולפסטד הגיעו פלין, בל, בוץ' והרולד להרימו בחזרה, והיה עליהם לעבוד בצוותא. כל אחד מהם הסכים, והם גררו את רוקי בחזרה למסילה.

יום קיץ אחד היו פלין ובל עסוקים בכיבוי שריפות שנגרמו כתוצאה ממזג האוויר השרבי. הם נתקלו בקטע מסילה עקום, שם פלין הציע לבל לפזר מים על הפסים כדי למנוע את המשך התעקמותם, אם כי בל החליטה לשמור את המים שנותרו לה למקרה שיתקלו בשריפה נוספת. החלטה זו התנקמה בה מאוחר יותר היות והיא נשמטה בקטע המסילה העקום בעת שהשניים נענו לקריאת חירום. כשפלין הציע לעזור לבל, היא הפצירה בו להמשיך למקום השריפה, והוא כיבה אותה בהצלחה.

אישיות

פלין הוא כבאית הנלחמת בשריפות בסודור, וחבר בצוות החיפוש וההצלה. יש לו גם צמיגים וגם גלגלים מקורבים, מה שאומר שהוא מסוגל לנוע גם בכבישים וגם במסילות. פלין הוא מהיר, אמיץ, ומוכן להילחם בכל שריפה. הוא פופולרי עם הקטרים וזוכה להערכה בכל רחבי סודור, אך התלהבות היתר שלו עשוייה להוביל לאי ציות להוראות תוך שהוא ממהר, ולגרום לו לפשל. אף על פי כן, בל ושאר חברי צוות החיפוש וההצלה נמצאים לעתים קרובות כדי לתמוך בפלין ולעזור לו להתרכז. בסופו של דבר, פלין תמיד מסוגל להוכיח כי הוא תמיד מוכן להציל, ואת היותו גיבור רב תועלת.

מפרט טכני

אב טיפוס

פלין הוא מעיצוב היברידי המבוסס על רכבי כיבוי והצלה מתוצרות "טטרה", "אושקוש", ו"לאטיל". עם זאת, עיצובו דומה בעיקר לכבאית תעופתית 4x4 מסוג W800 מתוצרת "אושקוש".

צביעה

פלין צבוע אדום עם פסים צהובים ועם סמליל מרכז החיפוש וההצלה סודור על דלתותיו בצבע לבן.

טריוויה

  • בין העונות החמש עשרה והשש עשרה הופעלו תותחי המים של פלין באופן מכני. עם זאת, החל מהעונה השבע עשרה מכוונים התותחים על ידי הכבאים, באופן המשקף את צורת התפעול של אב טיפוסו באופן מציאותי יותר.
  • נכון להיום, פלין וסקיף הם הדמויות היחידות בזיכיון כולו המסוגלות להתאים את עצמן לפני שטח שונים. עם זאת, ניתן לשייך גם את טֶרֶנס לקבוצה זו, מאחר שפעם הוא עלה ונסע על הפסים כדי לחלץ את תומס מערימת שלג.
  • בהגיעו של פלין לסודור נוסף לו ככל הנראה מנגנון למעבר בין הכביש והמסילה במיוחד עבורו, היות והדבר מאפשר לו לעבור בין המצבים תוך שניות ספורות.
  • עם זאת לא השתמש פלין במנגנון זה מאז העונה השבע עשרה.

המסילה הצפון-מערבית
ביל ובןהארוויאמיליפרגוסארתורמרדוקמולינווילרוזיויףביליסטנליהאנקפלורהויקטורצ'ארליבַּאש ודאשפרדיננדסקראףבלפורטרטימותימריוןגליןראייןרֶבֶּקהניהדיזלמייביסדרקדיזל 10ארי ובֶּרטסולטידניסדֶןדארטסידניפקסטוןנורמןפיליפהוגופליןוינסטוןסטפורד

כלי רכב יבשתיים
טֶרֶנסבֶּרטיטרבורג'ורג'קרוליין040 BMCבולג'יJTK 62הטרקטור של ויליטרקטוריםמסחרית הדואר
המשאיות האיומותבוץ'טמפראליזבתחברת הבנייה של סודורמדג'קוויןפליןאייסהמכונית של סר טופְּהם הַאטמשאיות דייסוןמוניותכבאיותהאמבולנסהמשאית שתומת העיןרכב השטח של גברת ג'נירכבי מחצבת ההרים הכחוליםמכוניות צהובות
מרכז החיפוש וההצלה סודור
הרולדבוץ'רוקיקפטןבלפלין