FANDOM

פ.ט. בומר
PTBoomer

פ.ט. בומר (באנגלית: P.T. Boomer), הנקרא בטעות בשם פיט בום (Pete Boom) או בומר (Boomer), הוא בן אדם שאמור היה להופיע בסרט "תומס ומסילת הקסמים" בתור הנבל הראשי או המשני. הוא נחתך מהסרט עקב תלונות מקהלי ניסוי שהוא היה מפחיד מדי בעבור קהל ילדים צעיר, ודמותו של דיזל 10 נכתבה מחדש כנבל הראשי. אולם, פ.ט. בומר הופיע בטריילר של הסרט. תפקידו גולם על ידי השחקן הקנדי דאג לנוקס.

ביוגרפיה עריכה

פ.ט. בומר קינא במערכת יחסיו של ברנט סטון עם טאשה, ואילץ את ברנט להרשות לו לקחת את ליידי לנסיעה. לאחר שריסק את ליידי, הוא עזב את זמן נוצץ וברנט השקיע שנים רבות בניסיון לשחזר אותה, אך ללא הועיל. בומר מתואר בתסריט כ-"נווד מתוך בחירה, ולא מנסיבות". ארבעים שנה לאחר מכן, הוא חוזר כאדם אפל ומריר הנחוש בדעתו להיפטר מליידי.

בומר הוא הסיבה לאי הנוחות של הכלב מאט, והסיבה שהוא מביא את לילי לזמן נוצץ במקום לתת לה להגיע להר הנסתר. בומר מבלה את רוב זמנו במהלך הסרט בריבים עם ברנט סטון ובחפירה לתוך ההר בחיפוש אחר ליידי.

לבומר אין בעלות או קשרים (מוצהרים) עם דיזל 10, ואף לא נפגש איתו עד לסצנת המרדף של הסרט, מלבד רצונם המשותף להשמיד את ליידי ואת סודור. בומר אינו מאמין בקסם, וכשהוא מוצא את תומס בעולם האמיתי, הוא חושב שתומס אינו אלא צעצוע ענק. תומס הוא הסיבה שבומר מגיע לסודור: הוא מגיע בתוך תא הנהג של תומס בדרך חזרה דרך מסילת הקסמים. כשתומס, דיזל 10 וליידי מגיעים בחזרה לסודור, מנסה דיזל 10 לתפוס את תומס עם התפסן שלו, אך הוא תופס בטעות את בומר במקומו. באכזבה, מניח דיזל 10 את בומר על גגו וממשיך לרדוף אחרי תומס וליידי.

בומר ודיזל 10 פוגשים את גורלם במהלך סצנת המרדף כשהם צונחים מהגשר לתוך דוברה (ארבה) מלאת בוצה. הוא יורק מים ומביט בכעס על דיזל 10 שלא אומר דבר, ומביט בו בצער. בדומה לסרט הסופי, הם נגררים בדוברה, אך בתסריט המקורי, הם נהפכים לבוצה בעזרת מטפחת הקסמים של ג'וניור.

אישיות עריכה

בומר הוא סתגלן, שנסחף ממצב למצב, ומרוויח כסף בכל מקום שביכולתו - בעיקר מצרותיהם של אחרים. הוא אדם בוצי מבחינה רגשית, בעל אובססיה לניקיון ולסדר. כיום, הוא חסר הזדמנויות, פרט לאחת - לחזור לזמן נוצץ עם אופנועו, טינה למשך כל חייו, ותשוקה לנקמה.

בגרסה הסופית עריכה

כשקהלים התלוננו שבומר היה "מפחיד מדי", הוא נמחק מהסרט בדקה האחרונה, ומכאן "חוסר ההשקעה" בגרסה הסופית של הסרט. בגרסה הסופית, ניתן למצוא אותו כרוכב האופנוע שקיבל כיוונים מברנט (בגרסה המקורית הייתה מריבה ביניהם). אפילו כך, היה משהו אפל מאוד בדמות הנ"ל. בנוסף, במהלך המרדף, ניתן לראות אותו על גגו של דיזל 10 בקטעים רבים. בומר הופיע גם בטריילר של הסרט, בו נפל מהגשר יחד עם דיזל 10.

כמו כן ניתן גם לראות סצנות רבות המרמזות על תפקידו, למשל כשבילי דו-נוצות מחזיק פרחים כשהוא מדבר עם סטייסי. באותה הסצנה, נפגשים בילי ומאט עם פ.ט. בומר שממתין להם על רציף תחנת הרכבת זמן נוצץ. לאחר חילופי עימות על היכן נמצא ברנט סטון ושבִּילִי מניח מכשולים בדרכו, בומר המעוצבן עוזב, אך לא לפני שהוא מכה בסל הפרחים התלוי שמר כרטיסן השקה לפני כן. בתסריט מתואר כי בילי מרים את הפרחים שנפלו על הרצפה.

בנוסף, כשהיא לוקחת את לילי לראות את ברנט, ניתן לראות שסטייסי מחזיקה תצלום. אף על פי שבסרט לא ברור מה בתצלום, הייתה זו תמונה של ברנט וטאשה בצעירותם במהלך ריקוד בבית סיפרם, כשפ.ט. בומר נעץ בהם מבט זועם, על פי התסריט המקורי.

בנוסף, לאחר שבילי דו-נוצות מנופף לעבר הילדים, בגרסה המקורית, מנקודת ראותו של בילי, הוא ראה אופנוען (בומר) שרכב לאורך הגבעה. הוא חותך בכוונה מלפני הרכבת במפגש מסילת הברזל, ובבהלה מפעיל בילי את הבלמים ואת צופר הקטר. האווירה המתוחה של קטע זה שופרה על ידי בריט אולקרופט, שהוסיפה להקת ציפורים מובהלות שהחלו לעוף בפתעומיות כששמעו את שריקת הקטר.

גלריה עריכה

הערות שוליים עריכה